laupäev, 10. august 2013

Viimased päevad Eestis

Tegelesin pakkimisega ja veetsin toredalt aega oma kõige kallimate inimestega. Põhiline pakkimise päev oli kolmapäev, kuid asju lisandus kohvrisse iga päev. Pagasikaaluks siis alla 20kg ja üles 8kg. Alguses tundus uskumatu, et mul kõik vajalikud asjad kaasa saavad aga laagris olles mõistan, et ega need kõik ei saanudki. Talveasjad, ja vajadusel ka ratsutamise asjad, saadab ema hiljem järgi.
Mia tahtis ka Saksamaale kolida
Laupäeval oli väike hüvastijätupidu, kus sai kõige tähtsamatele inimestele veel viimase kalli teha. Kodus olles tundus kõik väga lihtne ja normaalne. Võib-olla on see kummaline aga mulle ei jõudnud kohale, kuhu ja kui kauaks ma lähen. Sellest tulenevalt oli tuju hea ja lahkumine positiivne. Lennujaamas sai siiski paar pisarat poetatud aga edasi läks jälle nii nagu peab- pea püsti ja vaatan, mis tulevik toob.

 Ees ootas 3h lennusõitu, kus vahepeatuseks oli Riia. Riia lennujaamas umbes 1,5h järgmise lennuni Hamburgi. Saksamaale jõudes saime teada, et me peame teisi yfukaid ootama. Seega oli meil taaskord väga palju vaba aega. Kui poisid ostsid omale limonaadi, siis ma otsustasin oma esimese Saksakeelse raamatu heaks.
"Kasvuvalu"


Tänud Rudolfile, kes aitas mul valida! :)
Ma pole seda veel lugema hakanud aga annan teada kui läbi. 









Kui kõik olid kohale jõudnud, siis algas tunnine bussisõit noortehotelli, mis asub Hamburgist lõunapool Geesthaachtis. Saabusime kohaliku aja järgi kell 11 ning pidime läbima Check-In’i ja peale seda saime veel väga hilise õhtusöögi.

Noortehostel Saksamaal
















Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar