neljapäev, 22. august 2013

Kohanemine

Pea kaks nädalat on möödas, sellest kui perre jõudsin. Saksa keel juba vaikselt tuleb- mõtetes küll paremini aga saan ennast juba väljendatud ka kui vaja. Kool hakkab ka juba isegi meeldivaks muutuma. Teen igas tunnis nii palju kaasa kui võimalik ja kõik aitavad meelsasti. Meil oli teisipäeva koolis pildistamine. Klassipilt, portreepilt ja vahetusõpilasepilt. Kõik, kes mind teavad, saavad aru, et polnud just üks mu lemmikutes päevadest :D Lisaks sellele on mul teisipäeviti kool kella 17.15ni ja koju jõuan pool 6. Teine sporditund oli juba palju ägedam. Hüppasime kõrgust (125cm ainult) ja siis jooksime staadioniringe jälle. Seekord oli vaja pool ringi sprintida ja siis üle väljakumuru tagasi sörkida ja siis uuesti sprintida- 6 korda. Päris mõnus isegi. Võibolla kui ma Eestisse tagasi tulen, siis suudan isegi joosta, kes teab. Täna on mul esimene tantsutrenn- ootan! Alguses käin 1.kuu 1x nädalas ja kui meeldib, siis hakkan 2x käima. Ratsutamisest pole küll märkigi olnud aga võibolla polegi  see nii paha, sest aasta pärast on mul vägagi palju vaja tallis teha.

Hetkeseisuga on mu lemmikuteks tundideks keemia ja füüsika, sest ma saan nendes tundides rohkem aru ilmselgelt. Kõige hullem on bioloogia, sest seal on sellised x-terminid, et issand jumal. Saksamaa poliitika on lihtsalt igav. Minu üllatuseks oli religioonitund väga huvitav. Õpetaja on sama, mis muusikas ja ma arvan, et ta on natukene kummaline. Matemaatikas tegeleme endiselt oma miniarvutitega. Ma oskan neid asju sellega teha, aga ma ei saa aru mis moodi ja miks nii. Olen harjunud oma õpetajatega- õpetavad selgeks ka põhjuse miks me midagi teeme ja kuidas see toimib. Saksa keeles on ka kummaline olla, sest ma olen koos 6. klassiga ja kui 11 aastane näitab näpuga, et siit siiani tõmba kõik maha, sest see on totaalselt vale, siis oleks peaaegu naerma hakanud. Rumal nagu ma olen. Loodetavasti ainult alguses.

Ma pole siiamaani oma arvamust väikeste laste suhtes muutunud- pigem on siinolek seda süvendanud. Koolilapsed on siin üsna pealetungivad ja ülbed. Bussi minnes ja maha tulles on neil vist küll selline tunne, et jäävad maha- väga hull trügimine. Ma olen vist 2,5 korda saanud hommikul kooli minnes bussis istuda. Buss on niii ülerahvastatud, et kes kunagi Ramsi(28) kella kolmese bussiga sõitnud on, see teab. Peale kooli pole mul ka midagi teha. Üldiselt üritan mitte arvutis olla aga mis ma ikka lakke vahin.

Kallid ja musid teile! :)

Update: Ma ei saa ikka täna tantsima :( sest hostemal on mingi tööasjaga seotud tähtaeg täna ja ta ei saaks mulle järgi tulla. I'm quite dissapointed aga mis siis ikka.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar