reede, 16. august 2013

Ein paar Fotos :)

Tänane päev oli päris tore. Kool oli lühike ja ma nüüd mõtlesin, et ma ei pea kohe alguses täismahus kuulama ja õppima. YFU tugiisikud käisid ka kooki söömas ja kohvi joomas ning rääkisime juttu veidi. Nad on väga toredad- vanem paarike. Niisiis, kuna mul millestki kirjutada ei ole, siis lisan ema soovil pilte: 

Kool




Miniarvuti matemaatikatunniks.. 

Mida teeb üks vahetusõpilane saksa poliitikatunnis? Muidugi mängib numbrimängu :D

Klassiruum

Koduküla- Negernbötel:

Meie maja :)


Ilusa välimusega puu, mida Eestis näinud ei ole


siit bussipeatusest lähen kooli..

..siit koju :D



Eratall, kus elab 1 vanem hobune

Metsistunud tallisein 

Meie autod

Veranda

Lapsed mänguhoos :D

Selline vaade avanes minu toast täna hommikul.. 


Koolist tulles oli vahva üllatus-  mu tervituslipp oli üles pandud

:)
Rudolf, vaata mis ma avastasin :D

Silt, mille kahte talli üles panen. Ehk saab ratsutada :)






Veel üks eratall, mis on umbes 2 min kaugusel minu kodust ( rattaga sõites)


Ilus Saksamaa :)

Head õhtut! :)


1 kommentaar: