pühapäev, 18. august 2013

Päev Nordsee ääres

Hommikuäratus oli nii, kuis keegi soovis. Ma ärkasin kuskil pool 9, sest ma ei tea veel nende nädalavahetuse tavasid ja ei tahtnud väga poole päevani lebotada. Sõime hommikust ja siis oli natuke vaba aega enne ärasõitu. Hostema tegi meile lõunasöögi kaasa- loomulikult brötchenid aga minu rõõmuks oli palju köögivilju ka :) Sõit oli umbes 1,5h ja ma kuulasin muusikat ja üritasin magada nii sinna sõites kui ka tagasi tulles. Kõigepealt sõime lõunat ja siis külastasime ühte hülgekeskust, kus oli hüljeste ja teiste mereelukate kohta väga palju infot ning saime neid oma silmaga ka näha. Sealsed kodanikud lastakse suureks kasvanuna tagasi loodusesse. Vaid haiged jäävad sinna elama. Nad on nii armsad :)



















 Peale seda sõitsime täiesti Põhjamere äärde ning tegime endale tasuta spaad. Mudavanni jalgadele kui täpsem olla. Alguses ma üldse ei tahtnud, sest tean ju, et merevesi on külm ja ma jään kergesti haigeks aga ma ei saanud ju tegemata ka jätta. Muda on seal nimelt sellepärast nii palju, et Põhjameri on seal vaid suurvee ajal. Ülejäänud aeg on see nagu suur mudapõld. Lapsed mängisid mudasõda ja mõned nautisid ilusat ilma jalutades kaugele Põhjamere poole. Mina isiklikult piirdusin kaldale üsna lähedal olemisega, sest ma ei tahtnud seal kaua olla.

Kõik vaateulatuses on mudaa!




ja sa läed 
ja sa läed
sa läed
kuni lõpuks näed
su ees on enda jäljed..



With love from me :D


Üleeile õhtul vaatasime hostisaga mingit täiesti totakat musta huumoriga õudukat :D Nalja sai. Neil on päris mõnus kodukino, kust on lahe filme vaadata!


Vt. 18. kuupäeva- Noortepäevik- You are doing it wrong..
Koju ei saa enne juulit

Seda ma nüüd küll ei tahaks :S ( hinded on siin vastupidi- 5 on kõige halvem)

I know someone who would like to that <3

Roosaga on märgitud mul päevikus asjad, mida ma kindlasti teha tahaks. :D


Nägemist! 


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar