neljapäev, 15. august 2013

It's something..

Nüüd korraliku blogipostituse juurde. Eile ei juhtunud mitte midagi huvitavat, kui mitte arvestada seda, et üks väike tüdruk hommikul kooli sõites bussis oksendas.

Koolis läheb mul üldiselt veel suht kehvasti, sest endale teadmata olen avastanud end tegemas asju, mida kõik yfukad meid tegemast keelasid. Passivne ja vaikne. Ma küll üritan aga järelikult pole piisavalt efektiivne. Iga hommik kooli sõites mõtlen, et on uus päev ja uus algus. Reaalsus on tegelikult nii, et ma ei leia isegi vahest klasse üles ja siis teen poppi. Nja, seda on juhtunud 3 korda: saksa keele ja religiooniga. Kui aus olla, siis religioonist kahju polnud aga saksa keel on mul ju võimalikult ruttu vaja selgeks saada. Mul, kui eestis edukal ja eeskujulikul õpilasel, on väga raske nii tunnis olla, et ma midagi aru ei saa ja kaasa teha ei saa.

 Tekitab masendust. Täna näiteks pidi mul 6 tundi olema aga ma käisin ainult viimases neljas. Esimesed kolm tundi istusin niisama kuulates muusikat ja mängides numbrimängu. Esimene matemaatikatund meeldis mulle väga. Teine enam mitte. Ma ei mõista- me õpime matemaatikas kasutama arvutit, mis teeb meie eest kõik arvutused, tabelid ja graafikud ära. Ma teeks pigem ise neid, sest ma ei oska saksakeelset mini-arvutit kasutada.

Käisime täna hostisaga mind sissekirjutamas. Olen nüüd ametlikult Negernböteli elanik. Tegime bussipileti jaoks pilte ja ostsime kooliasju. Sain kohaliku telefonikaardi ka- ilma internetita muidugi.. See tekitab ka natuke pahameelt, et ma olen nende poolt piiratud aga laias perspektiivis saan ma sellest aru. Ma tulin ju lõppude lõpuks siia Saksamaa elu elama mitte Eesti elu läbi interneti elama. Sellegipoolest läheb mul internetti ka kohalikeks toimetusteks vaja. Näiteks kõik head sõnaraamatud mu telefonis on internetipõhised.

Tantsukoolist hüppasime ka läbi. Ma saan 10€ kuu aega hip-hop tantsurühmas käia ja siis otsustada, kas soovin jätkata. Kuumaks on 28€ 1x nädalas ja 36€ 2x nädalas. Üsna kulukas tundub aga hostema rääkis midagi, et hetkel on selline pakkumine, et poole aasta eest makstes saab terve aasta käia. Lisaks pean ma endast tutvustava sedeli tegema, mille talli üles riputan, sest siin on ainult eratallid ja sõita ei saa. Tallist öeldi, et vahest läheb hobuste kordetamise ja sõitmisega abi vaja. Seegi hea. Lisaks pakkus hostisa välja, et ma võiksin ühe noortegrupiga liituda, kes a'la käivad koos väljas-kinos ja veedavad niisama aega. See on katoliku kiriku noortegrupp. Mmm...peab mõtlema.

It is easier to resist at the beginning than at the end.

Olge tubliiid! Ma proovin ka .


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar