laupäev, 31. august 2013

Lübeck

Heihoo!

Täna hommikul oli äratus tavapärasest nädalavahetusest varem. Ma panin oma äratuskella 7.55ks helisema aga ärkasin hoopis 6.03. Koolipäevade rutiin on ilmselgelt mõjuma hakanud. Kuulasin siis 8ni muusikat. Panin end riidesse, läksin alla, ütlesin tere hommikust ning premeerisin end ühe maitsva hommikuse kohviga. Jõudsin end vaevalt teleka ette maha istutada, kui juba kutsuti hommikust sööma. Peale hommikusööki käisin ruttu internetis ja vaatasin, mis toimub mu pangakontol. Tegin avastuse, et mu sularahalimiit on üllatavalt väike ja helistasin kohe isale, kes selle ära klaaris. Aitäh veelkord issi :) Peale seda lugesin lahedat kirja, mis mulle saadetud oli ning juba oligi aeg taas end liigutada- ema oli valmis. Algas sõit Lübeckisse, mis kestis vaid pool tundi (u. 30km minu kodust). Sinnasõit oli üldiselt vaikne aga sii ütles mu ema, et Lübeckisse sõidab ka üks buss. Ma lihtsalt naersin selle üle ja ta sai aru, mida ma mõtlesin. Ei aitäh, mitte kohe :D

Esmamulje Lübeckist: tunne nagu oleksin Tallinnasse jõudnud. Ilusad keskaegsed hooned ja palju-palju poode. Kui olime parkimismaja üles leidnud ja oma auto sinna jätnud, siis võis shoppamine alata. Esimese asjana läksime suurde martsipanipoodi, mis oli tõeline paradiis. Niii palju head. Edasi aga riidepoode avastama. Valik oli suur ja ma ei osanud kuidagi otsustada. Kummalisel kombel ei meeldinud mulle eriti midagi ning tagasi tulin vaid mõne asja võrra rikkamana. Hostvanaema oli mulle sünnipäevaks 25€ kinkinud ja selle eest ei pidanud ma oma H&M ostetud asjade eest maksma. Lisaks leidsime suurest linnast pisikese ratsapoe ka üles! Jee. Sain omale ratsakindad ja -sokid. Koolikotti ja jalanõusid kahjuks ei leidnud, kuna emal oli vaja juba vaikselt tagasi sõitma hakata. No me olime juba 4h seal olnud ka.. Pole hullu. Vaatan veel veidi Bad Segebergis ringi, ehk leian omale midagi. Sai vähemalt raha kokku hoitud. Lõunaks ostsime omale brötcheneid, mis ei olnud üldse maitsvad. Note to self: ise tehtud- palju paremini tehtud :D

Koju jõudes sain natuke telekat vaadata ja siis hüppasin naabripoisi sünnipäevalt läbi, soovisin õnne ja tulin ära. Magnus sai tervelt 3 aastaseks. Helistasin Björnile ja ta ütles, et võin mustuga sõitma minna(endiselt ei tea nime) ja teisega lähme pool 6. Ajasin siis enda arvuti tagant ära, panin oma ratsariided selga, koduukse lukku ja ruttasin poni koplist ära tooma. Täna sadas palju vihma ja mu hobused olid puhtad. Milline õnn. Ma avastasin, et ta oli uue valtrapi* ka ostnud(*väike tekk, mis käib sadula alla). Tuus :P Alguses oli poni veidi tujukas aga lõpus oli nii hea ja mõnus sõita. Koju jalutades nägin Björni ka ja ta küsis, kuidas mu eilne Kiel'i külastus oli. Haadi-haa-haa. Ta on selle üle juba vähemalt 4 korda nalja teinud :D Naersin ja ütlesin, et mitte nii hästi kui lootsin. Panin Danny ka valmis ja ratsutasin Björni järel platsile. Danny oli täna ülimalt energiline ja natuke närviline. Samas galopp oli ülisuper. Kokkuvõttes läks hästi ja sain kiita. Pesin oma hobukesed ära, panin varustuse oma kohale, andsin neile õhtusöögi ja ruttasin koju. Ma jõin vist terve liitri vett ära kui koju jõudsin, sest tegin avastuse, et olen täna vaid kaks tassi kohvi joonud. Nüüd blogi ja siis varsti õhtusöögile :)










Pühendusega Merule. (inside joke) 

Vahva sell näitab keelt enne trenni ikka :D






2 kommentaari:

  1. Väga ilus Mustukene! Tee sõidupilti ka!

    VastaKustuta
  2. Mul oli muidu koguaeg see sokiteema meeles aga nüüd lugedes üldse ei taibanud, niiet oli pm üllatus :P, väga äge. Kallid!

    VastaKustuta