laupäev, 24. august 2013

Sünnipäev!

Aitäh kõikidele kallitele inimestele, kes mind sellel päeval meeles pidasid ja õnne soovisid! Tegite mu päeva väga toredaks :)

Hommikuäratus on mul tavaliselt 6.20 aga siis ärkasin veidi varem, et ennast korda teha. Olin jõudnud vaid riided ära vahetada, kui kuulsin uksetaga vaikset rääkimist. Tegin ukse lahti ja seal nad olid- mu kallis vahetuspere, täies koosseisus, koos koogi, küünalde ja sünnipäevalauluga. Kombekohaselt juhatati mind elutuppa ja seal ootas mind minu sünnipäevalaud. Selles peres on traditsiooniks, et sünnipäevalapsel on kroon ka peas ja sünnipäevalaps on pühak. Ei pidanud sellel päeval midagi tegema- pidevalt öeldi, et ei- sul on ju sünnipäev. Laual olid kommid, shokolaadid, kaart ja kingitused. Sain saksakeelse mõtteteradega kalemdri, kus igal päeval on mingi ütlus; vahva saksakeelse kokaraamatu!; koti, kuhu on peale kirjutatud "Germany"; kinkekaardi(riidepoodi- wohoo!) ja Maartenilt isetehtud pildi/kaardi. Väga vahva oli, kuna minu jaoks tegelikult sünnipäev midagi erilist ei tähenda aga siin on selle tähistamine alati oluline.Hommik oli nii ilus ja isegi soe. Ilm oli minu sünnipäeva ajaks otsustanud ilusaks muutuda- positiivne. Koolis kõik õnnitlesid ja kallistasid ja mu pinginaaber oli mulle koogi teinud!

 Kui armas üldse. Esimese tunni ajal jagasin kõigile shokolaadi ja siis sõime kooki. Tänan siinkohal saksa keele õpetajat, et ta meil seda lahkesti teha lubas. Ahjaa, nad laulsid ka mulle, nii armas oli :) Kolmas tund oli mul saksa keel 6. klassiga. Jagasin seal ka shokolaadi ja pisikesed olid nii armasd ja õnnelikud. Sealgi sain õnneliku sünnipäelapse osaliseks ja mulle lauldi sünnipäevalaulu. Peale tundi tõi üks tüdruk paberi, kuhu oli kirjutatud erinevate värvidega "Happy birthday". Kõige erilisem selle juures on see, et ma pole kunagi seda rõõmu varem tundnud, sest mu sünnipäev on ju suvel. Lõpuks ometi sain kõigile midagi head viia :D

Koolist saime ka varem lahti, kuna viimane tund jäi ära- jee. Koju jõudsin esimesena. surfasin veidi netis ja lugesin raamatut. Kell 1 tulid koju ka hostisa ja vennad. Nad otsustasid väikese lõunauinaku teha, kuna me pidime õhtul kuhugi minema. Mina olin sellel ajal enamasti arvutis ja lõpupoole jõudsin veel veidi lugeda. Sõime lõpuks minu sünnipäevakooki ja jõime kohvi. Naabrid, keda ma isegi ei teadnud, tulid ka läbi, soovisid õnne ja toodi isegi kingitus.

Mu päev oli otsast lõpuni hea ja mul pole veel siinolles nii hea tuju olnudki. Ma tundsin, et ma kuulun siia ja see oli kummaliselt meediv tunne. Õhtul käisime ema, isa ja Maarteniga bowlingus. Ma ei oska ikka üldse seda mängida :D aga vähemalt oli meil lõbus ja hostema ütles, et kellel ei vea mängus, veab armastuses. Ma võin kinnitada, et see on täiesti tõsi :) Koju sõites oli kõik täiesi pime ja siestunne oli nagu sõidaks öösel kuskilt Pärnust v Tartust koju. See tähendab, et tee oli koju aga ümbruskond võõras. Raske seletada aga mulle hakkab Bad Segeberg juba tuttavaks saama. :)

Kõigile shokolaadi!

No on ju ilus hommik, lust lausa kooli minna :)

Viimane pilt 16aastasena ja nüüd siis viimane alaealise aasta( mille veedan pea kõik Saksamaal)

Lisan varsti rohkem pilte ka! Vaadake siis uuesti :)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar