esmaspäev, 12. august 2013

Esimene koolipäev

Ma olin väga närvis. Hommikuäratus oli igaksjuhuks juba kell 6, kuigi ärasõit oli kell 7.20. Õnneks ei pidanud ma esimesel koolipäeval üksi ja bussiga minema aga homme juba pean. Mulle oli koolilõuna roosasse karbikesse juba valmis tehtud ning hommikul mul isu ei olnud.

 Hostema läks juba kell 6.30 tööle ja hostisa viis kõigepealt väiksema poja lasteaega ja siis vanema bussipeatusesse. Minu kool asub Bad Segebergis- 7km Negernbötist. Koolimaja on üsna suur ja mind pandi tüdrukute keelteklassi aga ma tahaksin klassi vahetada. Esimene tund oli mul vaba ja ma pidin koos ühe tüdrukuga ringi käima, kes mulle kõike tutvustas. Nii raske oli nimesid ja nägusid meelde jätta. 

Esimesed kaks tundi olid mul koos oma klassijuhatajaga ja need olid inglise keeled. Sellele järgnes saksa keel, kus ma mitte midagi aru ei saanud aga nad õppisid Kreeka kirjandust, mida me eestis eelmine aasta juba õppisime.( Kiini tund, kes teada soovib) Viimaseks tunniks oli mul bioloogia, kus me õppisime rakuehitust ja kust rakk oma rohelise värvuse saab. Seda olen ma ka juba eelmine aasta õppinud. Minu klassis on õpilased vanuses 14-16 seega ma küsin, kas ma saan lisaks reaalklassile ka vanemasse klassi. 

Ühesõnaga esimene koolipäev ei läinud kohutavalt aga oleks võinud paremini minna. Aru saan 60% , mis minuga räägitakse- seegi hea. Kuigi peab mainima, et bioloogiõpetaja käekiri on jube! :D Vaikselt vaatame juba, mida peale kooli teha saaks. Üheks võimaluseks on hip-hop tantsimine aga eks näib, kas ratsutamine jääb täitsa mängust välja või on mul siiski mingeid võimalusi. Esimesed märgid koduigatsusest, kuna mul pole mitte ühtegi sõpra veel siin ja koolipäev meenutas VG aegu. Terve päev saksakeelses keskkonnas olemine on ülimalt väsitav. Mu tuju on hetkel suht 0... Loodame, et läheb paremaks. 

2 kommentaari:

  1. Ma alguses pool aastat ei näinud undki, nii väsinud olin sellest keskkonnast. Koguaeg peab ju tähele panema ja kuulama jne... Ära muretse, päev korraga, läheb lihtsamaks! :)

    VastaKustuta
  2. Tavaliselt on nii, et kui sulle tutuvstatakse kümmet inimest, siis sulle ei jää mitte keegi meelde, aga sinu nimi on kõigil meeles, kuid pika peale ikka õpid ära. Selg sirgu, nina püsti ja suund päikeselisse homsesse :)
    Jõudu ja jaksu sulle Saksamaale!

    VastaKustuta