teisipäev, 13. august 2013

Tag 2

Tänane päev oli keeruline ja täis erinevaid tundeid. Päev algas kell 6 ja juba 7.05 olin bussis, et sõita kooli. Esimene tund oli ajalugu, kus ma sain konspektist vaid mõnest üksikust sõnast aru. Järgmised kaks tundi olid meil keemiad aga esimese ajal käisin ma vahetusõpilaste nõustajaga rääkimas, et bussi kuupiletit saada ja tunniplaani muuta. Jee, nüüd on mul järgmised tunnid:
4 füüsikat
3 inglise keelt
7 saksa keelt (neist neli tundi 5.-6. klassiga)
2 keemiat
3 bioloogiat
2 sporditundi
2 religioonitundi
2 muusikat (valida oli kunsti ja muusika vahel)
3 matemaatikat
2 geograafiat
Enne oleks mul pidanud olema 40 tundi nädalas aga tänu muutustele on nüüd 34. Niigi on mul teisipäeviti kool kella 17.15ni ja viimasteks tundideks on kehaline kasvatus.

Asendasin kõik ladina, prantsuse ja hispaania keele tunnid loodusteadustega. Siis tutvustati mind igasugustele tädidele ja kõik küsisid, kas ma saksa keelt oskan ja soovisid edu. Inimesed on siin väga sõbralikud ja abivalmid. Keemias tegime mingit katset limonaadipulbriga, ning teemaks oli süsihappegaas. Pidime slaididelt valima süsihappegaasi õiged tunnused ja siis kirjutasime selle kasutusalad. Füüsikas õppisime Resultantjõude (täpselt nii nagu kallis Pohlasalu meile õpetas), tegime katset ja kodutöö jäi ka. Inglise keeles vaatasime filmi edasi (Fried Green Tomatoes) ja tegime märkmeid. Bioloogias õppisime baktereid. Saime 4 A4 lehte konspekti. Peale füüsikat oli küll tuju jälle väga 0, sest ma olen ju kõike juba õppinud aga ma ei mäleta midagi ja ma ei oska vastavaid saksakeelseid termineid. Sama keemias ja bioloogias. L Kehalises hüppasime kõrgust, mida ma pole kunagi varem teinud ja peab mainima, et päris lahe on, ning jooksime aja peale 3km. Aehhhh, miks mu pikad jalad jooksmise vastu on? Ma peaks rohkem trenni tegema. Ajaks oli 17.39 ja kuskil keskel. Hindeks sain ilmselt 3. Njaah, mis siis ikka. Koju sain õnneks hostisaga ja siis oli küll tuju hea juba. Ma loodan, et ma harjun ruttu uue keskonnaga ära, sest mu tujumuutused on nii väsitavad. Aga kell 6 koolist koju jõuda on ka priima ju. Peale kooli vaatasin kooliasjad üle ja siis oli õhtusöök. Nüüd on vaba aeg aga ma lähen alati nii vara magama, sest saksa keel väsitab tõesti väga. 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar