reede, 30. august 2013

Äkki läheks trippima?

Täna oli kool suhteliselt igav. Esimesed tunnid olid Saksa kirjandus, 2 vaba tundi ja siis bioloogia, kus mu pinginaaber puudus ja ma mängisin numbrimängu ning viimaseks ajalugu, millest pole ma ükski kord aru saanud. Kool lõppes kell 1. Otsustasin siis nagu iga kord 13.22 bussile minna. Minu bussi number on 410. Reedeti on aga selline tore asi, et tuleb mitu 410 bussi järjest ja üks neist sõidab otse Kiel'i. Mina seda ju muidugi ei teadnud ning selle asemel, et juba 13.40 kodus olla ja ratsutama minna, jõudsin kella 3st Kiel'i ja sealt alles kell 5 tagasi Bad Segebergi ja koju pool seitse.

Alguses ma mõtlesin, et buss läheb teist kaudu- pole hullu ja pole mingit mõtet paanitseda. Mida kaugemale me sõitsime, seda rohkem ma hakkasin mõtlema, millal buss tagasi juba pöörab ja kui ma siis 20km kodust eemal bussi vahetama pidin ja end juba 37 km kauguselt Bad Segebergist avastasin, siis oli küll paanika. Mul pole telefonil raha, et kellelegi helistada ja üksinda suurlinnas ilma rahata pole ka tore olla. Kiel'i jõudes ütlesin ilusti bussijuhile, et olen vahetusõpilane ja olen vale bussi peal ning küsisin millal järgmine buss Bad Segebergi läheb. Õnneks pidin vaid pool tundi ootama ning sain jälle korralikult 1h bussis loksuda. Peale selle, et ma vale bussi peale läksin, ei oleks ma oma õpilaskaardiga tegelikult sinna ja tagasi saada aga bussijuht ütles, et kuna ma olen vahetusõpilane, siis ta laseb mul koju sõita. Milline õnn. Ühesõnaga oli täna täiesti halb päev- igav kool, kohutav reis ja trenni ka ei saanud. :(


1 kommentaar:

  1. Ma just ütleks, et milline põnev seiklus :D
    Mul endalgi selliseid asju juhtunud varem, aga nüüd tagant järgi mõeldes ikka põnev kogemus ja tore mõelda, et vähemalt sain koju ilusti tagasi olenemata sellest, kui kaugel tegelikust sihtkohast olin :D

    VastaKustuta