teisipäev, 27. august 2013

Super!

Tänane päev oli uskumatu. Kool oli pikk ja väsitav. Füüsikas saan juba normaalselt aru ja homme on saksa keeles esimene kontrolltöö. See on 6. Klassiga. Õpetaja ütles, et ma ei pea küll kaasa tegema aga ma proovin. Tükki ju küljest ei võta. Kehalises hüppasime jälle kõrgust ja ma suutsin oma lihase välja venitada, nii et nüüd on valus käia. Selletõttu jäi mu tulemus samaks, kuigi mulle tundub, et mul võib isegi lootust olla sellel alal. Päris lahe on.

Peale kooli, kui ma olin totaalselt väsinud ja oma haige jalaga hostisa auto juurde lonkasin, oli tal mulle ülimalt meeldiv uudis. Nimelt oli üks mees näinud minu ratsutamissooviga silti ja hostemale helistanud. Ta elab meist 3 maja edasi ja tal on 3 hobust. Kõik pisikesed täkud. Mina hakkan põhiliselt tegelema 6aastase raudja täkukese- Dandelioniga(Danny), kes on umbes 160cm kõrge. Teised on veel väiksemad. Kuna ta ise tegeleb põhiliselt ( ja väga edukalt) rakendispordiga, siis ma sain juba täna tema trennist osa võtta. See oli vägaev ja uudne kogemus. Ma olen küll varem korra traavlikäruga sõitnud, kuid see oli veel vingem- gallopeerida mööda metsarada mäest üles ja mäest alla. Mets on siin nii ilus ja ideaalne maastikul ratsutamiseks. Lisaks saan sõita ühe pisema musta täkuga, kelle nime ma veel ei tea aga me käisime ja vaatasime kõik 3 üle. Nimelt on must ja valge täkk kodust kauugemal kopplites. Ootan juba homset, sest siis on mu esimene tallipäev!


Nagu sellest veel vähe oleks, et mu päeva heaks teha, siis mainin ära, et eile saabus mu ema saadetud pakk ja täna sain oma kallult sünnipäevakingituse kätte ning YFUlt lõpuks oma rongikaardi. Armsamat kingitust lihtsalt poleks olnud võimalik teha Erik. Sa oled kõige parem! Tuju on super vaatamata sellele, et ma väga väsinud olen. 

Mu parimad ja sünnipäevakroon 

Vol 2

Tänane üllatus :) <3

nüüd on mul kaks kaisukat, pean mõmmile nime mõtlema.. 

Siis kui koolis igav on. Kes tunneb ära, siis saab pai! :P

3 kommentaari:

  1. Mia!?
    Ps: vähemalt üks kaart on veel teel :)

    VastaKustuta
  2. Mia muidugi! Seal raamis on üks väike nurk ka empsi pildile ;) Supervahva et said hobuste juurde tegelema!! Askelda hoolega! Musi

    VastaKustuta