pühapäev, 29. september 2013

Herbst

Elu kulgeb vaikselt. Koolis on viimasel ajal väga palju tunde ära jäänud, sest mõned õpetajad on koos õpilastega inglismaal ja saksa keele õpetaja sai isaks. Esmaspäeval oli mul näiteks ainult teine ja kuues tund.Väga nõme, kui keset päeva kolm vaba tundi on aga selle sisustan kas raamatu lugemisega või linnas jalutamisega. Käin endiselt ratsutamas ja tantsimas. Väga äge on. Björn vahetas oma musta hobuse jälle tagasi. Ta on nii paksuks läinud ja ma pean temaga hoolega sõitma hakkama.

Täna küpsetasime hostemaga magusat moonikooki ploomimoosiga. Terve maja on hea koogilõhnaga täidetud. Aega läks korralikult 2,5h. Kui kook ahju läks vahetasin ruttu riided ja läksin ratsutama. Täna käisime koos Björniga. Tema oli Garusoga rakendiga ja mina Dannyga ratsa. Tegime külale suure tiiru peale läbi metsa. Väga lahe oli mööda mudast metsarada galopis kihutada. Loodetavasti saan varsti pilte ka teile näidata. Leppisime kokku, et teeme kolmapäeval kui ilm lubab.

Järgmine nädal on viimane koolinädal enne vaheaega. Neljapäeva hommikul viib isa meid autoga Hamburgi ning siis algab meie ligi 10h sõit rongiga Belgiasse vanavanemate juurde. Vaheaja veedangi 1 nädala Belgias vanavanemate juures olles ja 1 nädala Berliinis vanavanemate juures olles. Saab põnev olema ja sellest kavatsen küll rohkem kirjutada teile. Muidugi pilte ka.


Mu blogipostitused on hetkel väga harva ja üsna sisutud, kuna mul pole väga tuju ega põhjust midagi kirjutada. Kui midagi põnevamat toimub siis annan kindlasti teile teada J

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar