teisipäev, 1. oktoober 2013

Puhkus paistab

Esmaspäeval oli jälle ainult 2 tundi nii nagu eelmine nädalgi. Keemias kordasime tunnikontrolliks ja vaatasime ühte filmi. Film ei olnud just kõige põnevama sisuga aga õnneks on mul soov saksa keel hästi selgeks saada, seega kuulasin hoolikalt. Kolme vaba tunni ajal lugesin kohustuslikku kirjandust inglise keele jaoks. Koolis oli jube külm, et isegi kui ma kõige kuumema peale keeratud radika vastas istusin, olid külmavärinad. Füüsikas ei võtnud midagi uut ja vaatasime vanu koduseid ülesandeid üle.

Kohe peale kooli vahetasin riided ja läksin Dannyt koplist ära tooma. Puhastasin oma hobuse hoolikalt ära ja käisin platsil ratsutamas. Unistasin juba sellest, kuidas ma vaheajal Berliinis kindlasti ratsavarustuse poodi minna tahan. NB! Kui on erisoove, mida ma sealt vaadata võiksin, siis palun teada anda. Hamburgi ratsapoodidesse tahan ka kindlasti varsti minna. Õnneks pole mul otsest põhjust raha kulutada, kuna mu hobune kasvab veel. Küll kevadel jõuab.. :D Seekord ei läinud trenn üldse nii hästi kui tavaliselt. Ju olime eriarvamustel.

See nädal lubas ilmateade ilusat ilma ja siiamaani on see paika pidanud. Päike paistab aga jube külm ja tuuline on. Parem ikka kui vihm.. Peale trenni sõime emaga kooki ja jõime kohvi. Sounds good, right?  Õhtupoole käisin naabri juures, et matkakotti laenata. Nimelt rongidega liikudes on lihtsam, kui käed vabad on. Ma pean vahest Noah’it aitama, kuna ta on nii pisike. Vaatasin veidi juba mida pakkida ka.

Ärkasin üles mõttega, et täna on mul kool kella poole kuueni. Õudne. Kööki jõudes esitati küsimus, kas ma ärkasin selle peale öösel üles, et küte iseenesest sisse lülitus, sest õues on nii külmaks muutunud. Meil oli hommikul 4 kraadi. See ei olnud kohe üldsegi mitte tore uudis, sest ega kool ju ometi küttele veel ei mõtle. Lisaks sellele läks mul hommikul kiiremaks, kuna magasin veidi sisse. Mulle ei meeldi, kui mu hommikune rutiin teistmoodi on. Tekitab paha tuju. Õnneks muusika kuulamine alati aitab ja koolisõit on piisavalt pikk, et omi mõtteid mõelda.

Saksa keeles kordasime homseks kontrolltööks. Nimelt peame etteantud moraali järgi valmi kirjutama. Ma natukene kardan, sest ma ei oska lihtminevikku ja omadussõnu piisavalt hästi. Samas pole mulle hinded ka üldsegi olulised veel. Keemia tunnikontroll läks täpselt nii nagu ma eeldasin- kui aru sain ja mäletasin, siis kirjutasin, sest ma ei õppinud selleks eraldi. Füüsikas õpime hetkel gravitatsiooni- minu jaoks kordamine aga ma arvan, et see ongi hea, et ma 10. Klassi kordan (kuigi siin olen ma  11. Klassis). Tegime katseid ja arvutasime. Naljakas on see, et katse ja isegi katsevahendid on siin samad, mis Pohlasalul. Sule ja kivikesega katse, vaakumis ja õhuga anumas, kui keegi mäletab J
Peale seda oli mul 2 tundi ja ma käisin linnapeal, et omale kindad ja paksud sokid osta. Ühte mõnusat ja paksu salli otsisin ka aaga kahjuks ei leidnud seda õiget. Ülejäänud vaba aja lugesin koolis raamatut. Bioloogias arutas õpetaja iga õpilasega tema tunnitööst ja hindest. Teised tegid samal ajal eelmine kord alustatud mõistekaarti. Minu bioloogia punktideks olid 7-8 ehk siis umbes 3. Pole paha ma arvan. Õpetaja ütles, et olen tubli aga kui oskan siis edaspidi võiksin rohkem rääkida.
Kehalises mängisime soojenduseks mingit kummalist mängu erinevate harjutustega, mille kaasõpilased olid välja mõelnud. Siin peavad iga tunni alguses 2 õpilast soojenduse läbi viima. Peale seda läksime minu õuduseks välja. Harjutasime tõkkejooksu ja viskasime kuuli. Õues oli nii külm, et ma ei oska seda kirjeldada. Tunni lõpetuseks mängisime sulgpalli. Koju jõudes oli mul kohe õhtusöök. Mul on veidi paha olla ja ma kardan, et sain kehalises külma, sest mu pea valutab sellest külmast tuulest. Täna õhtu kavatsen kindlasti puhata.

Niisiis. Homme on Johannal viimane koolipäev! Rõõmustagem minuga. Lisaks sellele vaatasin täna, et muusikatunnid jäävad ära seega mul on vaid 3 tundi ja need on esimesed tunnid seega ma ei pea niisma passima. Kas pole mitte vahva? Peale kooli käin korra veel linnast läbi ja siis saan veel enne ratsutamist kodus puhata. Homme on loodetavasti sama ilus ja ma saan teile palju ilusaid pilte teha. Õhtul jääb üle veel asjad korralikult kokku pakkida ja isa tegi juba ettepaneku filmiõhtuks. Tegelikult tahtis ta juba täna aga ma ei tunne end piisavalt hästi.

Mul oli koolis selline tunne, et täna on üks õige päev blogikirjutamiseks. Loodan, et sobib J

Olge mõnusad! 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar