neljapäev, 19. september 2013

Kolmapäev 18.09

Matemaatika on iseenesest väga huvitav aga kui õpetaja tunni lõpus küsis, kas ma saan natuke aru või ei saa üldse aru, siis võisin rahumeeli öelda, et ma ei saa üldse aru. Peale seda tuli mu klassiõde  minu juurde ja küsis, millal mul vaba tund on. Ta pakkus end vabatahtlikult mulle appi, et matemaatikat õpetada. Leppisime kokku, et neljapäeval peale viimast tundi, mis ongi nagunii matemaatika. Ma leian, et see oli nii armas. Sakslased on tõesti abivalmid ja sõbralikud inimesed ma ütlen. Saksa keeles(6. Klassiga) tegeleme me endiselt valmidega. Me saime valida, kas teeme näidendi, kirjutame ise ühe valmi või joonistame valmi järgi koomiksi. Loomulikult valisin ma kõige lihtsama variandi- koomiks. Vaba tunni ajal õppisin bioloogiat ja tegin oma koomiksit edasi. Muusikas kontrollisime kodutööd, milleks oli „Also sprach Zarathrusta“ (R.Strauss) 1./2. , 3./4. Trompeti ja kontrabassi noodid välja kirjutada ja noodinimed alla kirjutada. Peale analüüsimist läksime praktika juurde. Kõik võisid ühe osa sellest valida ja siis harjutasime seda süntesaatoritel. Mina ja üks tüdruk olime koos ja valisime kontrabassi, sest selle osa oli kõige lihtsam ja ausalöeldes ei ole mul süntesaatori ega nootidega varem väga tegemist olnud. Saime 20 min eraldi harjutada (kõrvaklappidega) ja siis hakkasime õpetaja juhendamisel seda kokku mängima. Tervel tükil on muidu 21 pilliosa aga meie mängisime trompeti, kontrabassi ja „pauken“itega (viimast ma ausalt ei tea aga kõlas trummilaadselt). Läksin oste peale kooli talli. Björn oli ära unustanud, et ma kolmapäeval tulen, kuigi ma eraldi ütlesin, et näeme kolmapäeval, seega oli ta Danny kaugemale viinud jälle. Seekord pidin talle appi minema, et hobust kätte saada kuna tal on seal kaks koplit ja täkuga ei saa teise täku koplist läbi jalutada, kui too seal vabalt kaasa kõnnib. Tegin lühidalt ja ühe lõõgastavama trenni. Ta on mul ju pikalt tubli olnud. Koju jõudes tegin suure tassi teed ja tegelesin asjalikumalt oma kodutöödega.



Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar