pühapäev, 8. september 2013

Grillen

Tsau
see postitus tuleb palju lühem kui tavaliselt, sest mul oli ilus pikk jutt valmis kirjutatud ning mu tore internett otsustas, et võiks selle mitte ära salvestada ja mul ei olnud enam tuju nii pikalt kirjutada. Tehnilised probleemid..

Hommik algas hästi, sest kooli pidin minema alles 3. tunniks. Teistel oli kontrolltöö ja ma rääkisin õpetajaga, et ma võin koju jääda. Ilm oli suurepärane- 26 kraadi ja lauspäike. Esimest korda ei võtnud ma oma jopet kooli kaasa. Saksa keeles pidin valmi lugema. Olevat täitsa õigesti kõlanud. Positiivne tagasiside on alati meeldiv. Peale 4. tundi oli meil ülekooliline jooksupäev, mille eest saab sporti hinde. Ideaalis pidi jooksma tund aega, ning selle eest sai 1. Pool tundi oli keskmine ja vaid 15min oli halb tulemus. Ma jooksin oma klassiõdedega ilusti 1h ära. Ka meie õpetajad võtsid sellest osa. Suurepärane tunne oli selles rahvamassis joosta. Peaks kunagi mõnest maratonist osa võtma. Peale kooli läksin ruttu talli. Seekord oli üks teine tüdruk ka koos minuga samal ajal platsipeal. Sain kiita ja mu üllas ratsu sai omakorda minult kiita. Peale talli käisin pesus, panin end valmis ja sõitsime Marie juurde. Nimelt oli meil planeeritud reede õhtuks grillimine terve klassiga. Väga lahe oli. Sain palju saksa keelt praktiseerida ja süüa oli meeletult. Tegime palju pilte ja öösel vaatlesime tähti. Taevas oli pilvitu ja meeletult ilus. Kui mul oli aeg koju minna, siis kõik tulid isiklikult tsau ütlema ja kallistasid. Nii toredad mu uued klassikaaslased ongi :)

Minu armas klass :)

Emilyga 

Esimesed varajased külalised

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar