laupäev, 7. september 2013

Neljapäev

Esimesteks tundideks olid religioonid. Nagu ma juba varem maininud olen, siis on religioon minu jaoks üsna raske aine. Lisaks sellele, et ma ei oska vastavaid saksakeelseid mõisteid ei ole mul kaasarääkimiseks(ega mõtlemiseks) oma arvamust ning seetõttu, kirjutan ma kõik tahvlilt maha ja üritan mitte magama jääda. Samas ma ei ütleks, et see tund on igav. Vastupidi- see on huvitav aga keeruline mõista. Iga kord, kui mu pinginaaber küsib, kas ma sain aru, saan kohe kindla vastuse öelda- Ei. Absoluutselt kõik minu kaasõpilased on nii sõbralikud ja alati nõus mind aitama ja asju selgitama. Selle võin küll stereotüübina tuua, et sakslased on sõbralikud ja abivalmid. Järjekordse vaba tunni ajal läksin linna jalutama ja uurisin väga põhjalikult ühte tavalist toidupoodi. Jalutasin vist terve poe läbi ja vaatlesin ning võrdlesin kõike, mis on siin ühist ja mis erinev Eesti tavalise poega. Hinnad tunduvad üldiselt samad ja tooted sarnased. Polnudki midagi huvitavat. Ostsin omale juua ja ruttasin tagasi kooli. Järgmiseks tunniks oli poliitika, kus õpetaja arutas õpilastega terve tunni hetkel toimuvatest valimistest. Poliitikat on mul tegelikust kahest tunnist iga nädal vaid üks ja kui aus olla, siis ma ei pingutagi, et seal väga kaasa teha. On olulisemaidki aineid, millega alguses pingutada. Peale poliitikat oli mul saksa keel, kus tunniteemaks olid valmid. Tegin Nobeli preemia väärilise avastuse- ma ei tea saksa keeles loomade nimesid ja veel vähem oskan ma nimetada omadussõnu. Minu omadusõnad piirduvad välimusega. Kavalast rebasest ja uhkest lõvist pole ma midagi kuulnud. Seetõttu oli tund üsna hariv ja lahe. Kodutööd tegin ka hea meelega. Kodutööks oli igale tähele tähestikus üks omadussõna kirjutada ja selle vastand ka kirjutada. Geograafias kuulasime esitlusi ja saime ühe lehe, kus näitasime päikese langemist maale erinevates kliimades ja kirjeldasime seda. Matemaatikas saime põhimõtteliselt kontrolltöö lehe, mis jäi kodus lõpetada. Peale kooli ma talli ei läinud, sest neljapäeviti on mul tantsimine ja ma võin vahel omale puhkust ka lubada. Lugesin selle asemel oma raamatut. Iga kolmanda sõna teadasaamiseks peab mul käepärast kas telefon või sõnaraamat olema. Kuigi palju saab tegelikult juba tänu kontekstile aru aga ma tahan oma sõnavara laiendada. Väga mõnus oli päikest võttes lugeda- nagu kodus juba. Tantsimine hakkab mul 18.15 aga kodust läksime juba 17.15 ära, et Maarten judo trenni viia. Ta tahab proovida, sest tema silmarõõm on seda juba pool aastat harrastanud. Kohale jõudes tegime avastuse, et oleme liiga vara kohale tulnud ja judo hakkab alles 18.00. Pidime palava päikese käes pool tundi treenerit ootama ja siis viis hostema mu tantsutrenni. Saime tatsustuudioga kokkuleppele, et vaatamata sellele, et on juba september, saan ma siiski augustikuusoodustusega terve aasta käia makstes vaid poole aasta eest. Hoolimata sellest, et ma nagunii tervet aastat ei käi sain ma korralikult odavamalt selle. Mul on hea meel. Trennis alustasime uue kavaga. Vali muusika ja kõva trenn tegid tuju super heaks. Õhtusöök oli tunduvalt hiljem kui muidu ja tavapärasest erinevam ka- minipitsad. Tavaliselt sööme me kella seitsmest aga see päev peale kella kaheksat. 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar