laupäev, 7. september 2013

Teisipäev

Andke andeks, et ma blogi täitnud ei ole aga ma hakkan nüüdsest vaid nädalavahetusel internetis käima. Palju on teha ja meil on piiratud internet.

Koolipäev algas saksa keelega, kus rääkisime terve tunni raamatuesitlustest. Nimelt peab iga 6. klassi õpilane ühe raamatu lugema ja selle kohta siis A2 suuruse plakati tegema koos karakteri- ja raamatututvustusega. Kuna ma õpin koos nendega, siis pean ka mina seda tegema. Valisin endale ühe üsna lihtsa noorteraamatu ühest tüdrukust ja mestsikust hobusest. Nii minulik eks. Järgnes topelt keemia, kus esimene tund kuulasin kaasõpilaste keemiaalaseid ettekandeid ja teine tund rääkisime vee ringlusest maal. Peale keemiat algas mu lemmiktund- füüsika. Esimesel tunnil uurisime erinevaid graafikuid kiiruse-aja-teepikkuse kohta ja teisel tunnil oli töö. See oli minu esimene töö Saksamaal. Tekstist ma kahjuks täielikult aru ei saanud aga füüsika võlu on selles, et andmete järgi saab aimata, mida on vaja teha. Ootan juba tulemusi. Ilmselgelt ma parimate hulgas ei ole aga ma loodan, et ma sain arvestatava hinde. Inglise keeles seletas õpetaja meile, kuidas ta meie töid hindama hakkab ja mida ta meil neis ootab. Peale seda oli vaba tund, kus ma palusin oma klassiõel mulle saksa slängi õpetada. Nad jätavad osad tähed sõnadest ära ja seega on sõnad lühendatud. Nt. sollen- solln. See on puhtalt kõnekeelne ja kirjapildis näeb naljakas välja. Päev jätkus topeltbioloogiaga, kus me peame järgmiseks tunniks esitluse tegema. Meie teemaks on tsütoplasma. Jee. Minu au on selle ülesanne öelda. Millegipärast ma ei oota järgmist teisipäeva. Koolipäeva lõpetas armas iganädalane topeltsport, kus me pidime jooksma ja viskasime kuuli. Täitsa uskumatu, mida kõike ma siin tegema pean. Kodus pole kunagi selliseid asju proovinud aga kunagi peab ikka esimene kord olema J Peale kehalist sain hostisaga koju ja läksin otse talli. Ratsutasin uue hobusega. Mulle öeldi, et ta on temperamentne, aga välja tuli, et ta on paganama kuum hobune. Tegi väikest rodeot mulle ja siis sai omanik natuke kurjaks ja õpetas teda veidi kordel. Lõpuks sain isegi paar ringi lõdvestatud traavi ja mõne ringi sammu teha. Muidu oli pea püsti ja tippis ärevalt ühelt jalalt teisele, visates vahepeal tagant üles ja vehkis esijalgadega. Oli huvitav kogemus ja Björn ütles, et tal oli hea meel, et ma selga läksin ikka. Väitis, et tavaliselt on ta kuum aga mitte nii rumal. Kodus käisin ruttu pesust läbi ja vaatasin veel enne magamaminekut telekat koos hostema ja-isaga.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar