neljapäev, 19. september 2013

Teisipäev 17.09

Saime täna inglise keeles lõpiks raamatud kätte. 2 raamatut olid kasutatud ja odavamalt saadud. Ühe valis omale klassiõde vabatahtlikult ja teine loositi välja. Mis te arvate, kes see õnnelik oli? Tegelikult kui välja arvata, et see on natuke kulunud siis pole sel viga midagi. Esikaas ongi ilusam. Teistel on uued- musta värvi. Inglise keel, saksa keel, topeltkeemia, -füüsika ja -bioloogia üle elatud- järgi jäi vaid meie armas iganädalane 10.-11. tund- Sport. Saime jälle aja peale 3000m joosta ja seekord tundsin, et ma oleks võinud isegi rohkem pingutada, sest jõudu oli peale jooksu üle küll. Ajaks seekord 16.14, mis on ka arenenud. Peale jooksu mängisime kõigepealt korvpalli ja siis viskasime veel kuuli. Mõnus rahulik kehaline oli. Kehalise hinded on mulle küll täiesti ükskõik, sest minuarust on see nõme, kui sa pead lehe pealt vaatama oma aega ja siis selle kõrval on vastav hinne. Igaüks annab endast parima ja kõik lihtsalt ei suuda neid norme täita. Peale kooli puhkasin korralikult. Kavas oli ka õhtune filmivaatamine. Sõjafilm, mis kestis 2h. Pikk aga see-eest väga huvitav ja väärt film. Magama saades olin küll väga väsinud.
Mu juba üsna sisukas päevik ja allpool on näha mu poolik koomiks

Raamat, mille inglise keeles saime

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar