neljapäev, 19. september 2013

Esmaspäev 16.09

Kuna ma eelmine nädal vahetusõpilaste õpetajat koolis kätte ei saanud, vaatamata oma kõikidele üritustele paljud oma vahetunnid õpetajatetoa juures vastust oodates seistes, vahetasin iseseisvalt esmaspäevase füüsika keemia vastu. Ettevõtlik ja iseseisev nagu ma olen. Läksin lihtsalt füüsika asemel keemiasse. Tund möödus kiiresti, kuna mõtted olid eelseisval inglise keele kontrolltööl. Peale keemiat oli suur vahetund, kus vaatasin veel olulisema materjali üle ja siis juba tuligi õpetaja. Ta jagas meile kontrolltööde vihikud kätte ja me pidime oma telefonid välja lülitama ja tema lauale panema. Seejärel saime elektroonilised sõnaraamatud ja kontrolltöö. Töös oli 3 ülesannet, mis olid vastavalt 30%, 40% ja 30% olulisega hindest. Pidime analüüsima ja kommenteerima ühte teksti, mis oli seotud emancipationiga(meie veeranditeemaga). Mul pole absoluutselt mitte mingisugust ideed, mis ma selle eest saada võiksin, sest mu pea oli ideedest tühi ja väga palju ma kirjutada ei osanud. Sellele järgnes vaba tund, mille veetsime terve klassiga ühiselt puhkeruumis. Kes õppis, kes sõi ja kes luges raamatut. Viimast pole vist raske ära arvata. Füüsikas saime oma tööd kätte ja minu hindeks oli 4. 46p 100st ja peale minu said väga paljud veel 4. Seega, ma olen lõpuks otsustanud, et see on vahetusõpilase kohta üsna hea tulemus. Ma ei saanud ju 2st ülesandest arugi. Peale kooli ei viitsinud end kohe liigutada ja talli minna. Seetõttu pidin üsna hilja minema, sest vahepeal otsustas sadama hakata ja vihmaga ma end vabatahtlikult küll välja ei aja. Talli jõudes tegin avastuse, et mu hobune on taga koplis. Björn oli nii lahke ja võttis oma ratta ja tõi ta ära. Trenn läks hästi. Björn käis ka platsipeal vaatamas. Hea, kui keegi vahepeal ütleb, mis võiks teistmoodi olla. Kui pärast küsisin, kas on midagi kritiseerida, siis viskas vaid pöidlad püsti ja naeris. See hobune töötab minuga väga hästi kaasa ka juba seega ma usun, et see on õige reaktsioon meie sõidule. Õhtul jõin teed, lugesin raamatut ja vaatasin „Kes tahab saada miljonäriks“ saadet.
Nadine toodud raamatud :)

Selle vähese ajaga on kogunenud juba nii palju õppematerjali

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar