reede, 18. oktoober 2013

Pikem postitus, endiselt Berliin

Esmaspäeval käisime veekeskuses. Meenutas vägagi Pärnu Terviseparadiisi ja sellega kaasnesid head mälestused aga kurvad mõtted. Kui ma väiksem olin, siis sai seal ikka omajagu sõbrannadega käidud. Kuna mul õhtul väge hea tuju ei olnud, siis läksin varem magama.

Teisipäeviti on vanaemal õhtul võimlemine ja ta ütles, et ta on pigem kodus ja toimetab vaikselt, et mitte õhtuks väsinud olla. Seega sain ma rongipileti, linnakaardi ja lõunasöögi, ning läksin kohe peale hommikusööki Berliini. Ma olin terve päeva linnas ja shoppasin. Jess, rahakott on kohe palju kergem.. Põhiliselt olin Alexas. Ma ausaltöeldes ei tea miks aga ma olen alati arvanud, et Zara’s on kallid asjad. Üllatus- see ei vasta absoluutselt tõele. Paneksin selle  H&M’iga ühte patta, mis on ju masstoodangu äri nagu näiteks meil Seppälä. Ühes lahedas poes müüdi Harry Potteri võlukeppe ja Sõrmuste isanda ehteid.

Alexa


Kolmapäeval käisime KaDeVe’s. See on ka üks suurimaid (ja kallimaid!) Berliini kaubanduskeskuseid. Seal on kõik vaid kallid firmaasjad, seega ma midagi endale ei soetanud. Maarten mängis hiljem veel kolmekorrulises Lego poes ja näitas mis ta kõik jõuludeks tahab. Peale seda sõime Häaegen Dazs’i jäätist. See on ausaltöeldes parim jäätis, mida mina kunagi saanud olen. Hind on ka muidugi vastav. Kui ma ei eksi, siis peaks Eestis seda Rimis ka müüdama. Tagasi rongijaama sõitsime bussiga, et Berliinile väike ring peale teha ja ikka tähtsamad vaatamisväärused ära näha. Ma olen tegelikult varem juba Berliinis olnud ja neid näinud aga lahe oli ikka double-deckeri teisel korrusel kõige ees istuda ja pilte teha. 

raamat minu jaoks :D



KaDeVe- Kas keegi soovib oma kutsale portselanist toidukaussi? Soodushind 129€


Õhtune Berliin


Humbolti ülikool. Vanaema ütles, et ma võin sinna õppima minna tulevikus :D

Brandenburger Tor

Siegessäule



Neljapäeval käisime loomaaia akvaariumis. Seal oli palju-palju kalu: suuri ja väikeseid, värvilisi ja esialgu märkamatuid, ühed lahedamad kui teised. Igasuguseid meduuse, kilpkonni, sisalikke, putukaid, liblikaid, ämblikke. Vaadata oli palju. 










Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar