neljapäev, 24. oktoober 2013

Taaskord kool

Kooli minnes on õues täiesti pime ja see on päris huvitav kogemus. Selline tunne nagu läheks öösel kooli. Üllatavalt tore oli jälle koolis olla ja kõiki tuttavaid näha ja vaheajamuljeid vahetada. Inglise keeles saime lõpuks kontrolltööd tagasi. Õpetaja ütles, et terve klass oli väga tubli ja parim tulemus oli 13p ehk 1-. Mina sain 12p ja see on 2+. Ma olen väga rahul kuna kontrolltöö süsteem on hoopis teistsugune ja ma kardsin, et ma tegin valesti. Suuliseks hindeks ehk siis tunnis kaasarääkimise eest sain 2-. Kokkuvõttes 2 ning meie mõistes on see 4. Olen rahul :) 

Peale kooli kui ma koju jõudsin, tegin avastuse, et koduuks on juba lahti. Elutuppa astudes vaatas vastu teki sees telekat vaatav hostisa. Ta oli parem koju jäänud, kuna oli juba terve nädalavahetuse haige olnud. Puhkasin ka veidi ning läksin siis peagi ratsutama. Mõnus on veel sügisest viimast võtta ning õues ratsutada aga varsti tahaks juba maneezis ratsutama hakata. Saab rohkem harjutusi ja ülesandeid ka mõelda. Vaatasin korra kodutöid aga ma olen natuke liiga laisk, seega kõike ei kavatsenudki ära teha. Õppimiseks aega küll :D

Õhtul rääkis mu hostema mu pärisemaga. Huvitav oli kuulata, kuidas minust räägiti. Sain kiita selle eest, et nii kiiresti keele omaks olen võtnud ning perekonnas kohanenud ja koolis läheb hästi. Positiivne tagasiside on alati nii tore :) Kahjuks on ka mind tabanud haigusepisik.

Teisipäeval jäid bioloogiad ära ning ma otsustasin, et ma ei tunne end piisavalt hästi, et kehalisse minna seega tulin juba kell 1 koju. Jõin palju teed, magasin ja vaatasin telekat. Kolmapäeval kooli ei läinud ning käisime arsti juures. Midagi tõsist ei ole, kõigest sügisene külmetus aga kooli lähen alles esmaspäeval, kui täiesti terve olen. Hostisa ütles, et ma pean Eestis nagunii klassi kordama, seega pole kool nii oluline, et sinna haigena minna. Täna magasin lõunani, lugesin raamatut ja puhkasin. Õhtul vaatame ilmselt filmi. Eile vaatasime ka :P

Tsauu

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar