reede, 18. oktoober 2013

Teil 2

Neljapäeval oli vaba päev ja ma sisustasin selle eelkõige koristamisega. Mu tuba meenutab juba.. minu tuba. See tähendab, et kõik jookseb nädalaga oma koha pealt minema ja minu üllatuseks on nädalavahetusel alati põhjust koristada. Pakkisin Berliiniks asju ka. Ma leian, et see on suurepärane võimalus, et ma vaheajal nii palju kodust ära olla saan ja uusi asju kogen. Varsti hakkab kool ja küll ma siis oma toas ka istuda jõuan. Lugesin veel raamatut ja olin natuke arvutis, vaatasin pilte, kuulasin muusikat. Pealelõunal käisime isaga videolaenutuses. Filmiks oli seekord Cloud Atlas, mis kestis 3h, aga kes veel näinud ei ole, siis kindlasti soovitan! Väga eht. Enne õhtusööki käisin veel kiirelt ratsutamas aga kaua ei olnudki, kuna kella 6st hakkab juba pimedaks minema. Sügise pimedam ja külmem aeg hakkab lähemale jõudma. Nautige veel sillerdavat päikest ja rõõmsavärviliste lehtedega kaetud loodust. See on nii imeline.  

Reedel alustasime juba poole kaheksast sõitu Berliini poole. Esimene tund aega puhkasin silmi ja mõtlesin omi mõtteid. Autosõidud on selleks ideaalsed. Siis otsustasime Maarteniga filmi vaadata. Lasin tal kaasavõetud filmide hulgast sobiva valida ja selleks osutus Wall-E. Planeeritud oli, et jõuame lõunasöögiajaks kohale ja kuna liiklus oli korralik, siis saavutasime selle probleemideta. Andrease õde, Jule, oli ka oma kahe retriiveriga siin. Pealelõunal otsustasime metsa jalutama minna. Ilm oli ilus ja loodus ka. See on enesestmõistetav, miks siinse koha nimi Schönwalde on. Metsad on tõesti ilusad.

Laupäeva hommikul sõitis Andreas tagasi koju ja meie läksime Maarteni, Jule ja vanaemaga peale lõunasööki Berliini. Nagu alati tuleb sõita kõigepealt ühe pisema rongiga Pankow’i sealt S-Bahniga Karow’i ja edasi U-Bahniga kuhu vaja. Meie sihiks oli Alexander Platz, kus on tohutult suur kaubanduskeskus Alexa. Olime tunnikese seal ja minu saagiks osutus kauaotsitud koolikott. Kahjuks mul väga palju aega muude asjade uurimise jaoks ei jäänud. Otsustasime tagasi sõita, et õhtusöögi ajaks koju jõuda. Vaatasime õhtul vanaema ja Julega ühte väga huvitavad filmi. Siin on wifi ja ma olen peaaegu, et koguaeg internetis. See on küll tore vaheldus aga samas olen ma aru saanud, kui palju asjatut aega tegelikult internet röövib. Mulle täitsa sobib see variant, et kodus pole wifit ja pean juhtmega internetis käima.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar