kolmapäev, 2. oktoober 2013

Ferien!

Koolipäev oli lühike ja tore. Matemaatikas arutasime kõik kontrolltöö ülesanded koos läbi ja teise tunni ajal käisime poes jäätist ostmas. Nimelt läheb meie matemaatika õpetaja pesionile ja ta on juba ammu lubanud meid jäätist sööma viia. Otsustasime, et lihtsam on kõigile poest osta. Kes jäätis ei tahtnud said muud magusat. Saksa keele töö läks mul enda arvates üsna hästi seega olen rahul. Nii minu vaheaeg algaski.  
Peale kooli helistasin Björnile, et küsida millal me pilte tegema lähme. Tuli välja, et tal on täna kliendiga kohtumine ja ta ei saa. Võib-olla siis järgmisel nädalal. Eks näib. Tegelikult mul väga kahju pole, et nii läks, sest ma olen vist natuke külma ka saanud ning parem puhkangi kodus ja pakin homseks asjad korralikult kokku. Õhtul vaatame isaga filmi ka. Ta oli parajad thrillerid laenutusest kaasa toonud. Eks mina pean jälle valima :D


Minu kuri telefon ei taha jälle arvutiga ühendada ja seega pilte ei saa. :/

1 kommentaar: