teisipäev, 11. veebruar 2014

Das Ende..

Terekest kallid lugejad, kes te mõnikord mu blogi lehele sattunud olete!

Kindlasti on nii mõnigi teist vahepeal mõelnud, mis põhjusel ma enam mitte midagi sisse kandnud ei ole. Vastus sellele on ühekorraga nii lihtne kui ka keeruline. Lihtne vastus on see, et mul lihtsalt ei ole midagi enam kirjutada. See blogi oli minu elust vahetusõpilasena Põhja-Saksamaal, kuid ootamatul põhjusel on minu elukohaks taas Eestimaa.

Peatasin oma vahetusaasta detsembris, tulles tagasi Eestisse, kuna vajasin tõsise haiguse tõttu haiglaravi ja lähedaste toetust. See otsus oli raske kuid möödapääsmatu. Tervis on inimese kõige olulisem varandus ning selleta pole elu. Peale lühikesi läbirääkimisi ja otsuseid oligi aeg pakkida asjad ja asuda teele Hamburgi lennujaama poole.

See oli üllatuseks nii mulle kui ka teistele minu lähedastele ning kiirete sündmuste pärast jäi ka hüvastijätt viimasele minutile ja oli äärmiselt kurb ning ootamatu. Kindlasti lähen ma sinna veel kunagi tagasi- nad on osa minu perekonnast ja me saime väga lähedasteks. Ka sõbrad loodavad, et ma tulen peagi ning saame läbi viia kõik need asjad, mis meil just lähiajal planeeritud olid.

Viimasel päeval käisime kohalikul jõululaadal, mis asus indiaanlaste teemapargis. Õhtul vaatasime veel isaga viimast korda filmi. Meie traditsioon..



Kastenrutschen mit Maarten
Meie jõulupuu <3

Hamburgi lennujaamas, valmis startima.


Kui vahepeal haiglas mõtted uitama läksid..

Hilinenud jõulukingitused minu armsatel klassiõdedelt!

Dankeschön Vanessa und alle meine Lieblings! Ich vermisse euch sehr! 

Ma võin julgelt öelda, et see oli suurepärane kogemus ja mul on meeletult kahju, et asjade käik just nii läks kuid ma olen ka õnnelik, sest ma sain sealt nii palju. Ma sain uusi pereliikmeid, sõpru, tuttavaid. Ma sain elus esimest korda tunda, mida tähendab vanavanemate armastus. Ma nägin ja õppisin palju uut. Ma kogesin täiesti teistsugust elu ning avastasin endas täiesti uusi külgi. See aeg pani mind nägema maailma teisest vaatenurgast ning mõtlema laiemalt. Nüüd tuleb liikuda vaid edasi. Elus on nii palju, mida me ei näe või ei ole nõus vaatama, kuna oleme liialt kitsa silmaringiga. Nautige seda mis teil on ning võtke alati vastu uusi võimalusi ning väljakutseid. Ärge jääge pidama ning olge rõõmsad.

Aitäh!

*Wir können nicht immer kontrollieren, was uns passiert. Aber wir können kontrollieren, was wir über das denken, was passiert. Und was wir darüber denken, ist unser "Leben" in jedem einzelnen Moment. *




Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar